SparkLogo

#samenwerken #spark #klanttevredenheid

Ik doe gewoon wat ik beloof

Image

Elke zes weken interviewen wij een collega van Garansys aan de hand van vijf persoonlijke vragen. Dé manier om onze organisatie van binnenuit te leren kennen. Deze keer een interview met Service Manager Martijn (34 jaar) die zich als doel heeft gesteld om écht naar klanten te luisteren, zodat hij de belofte van klanttevredenheid en continuïteit kan waarmaken.

Waarom ben je bij Garansys gaan werken?
“Na een sabbatical van zes maanden kwam ik via een detacheringsbureau met Garansys in gesprek. Dat was een heel leuk gesprek, no-nonsense, waarbij ze niet alleen keken naar mijn ervaring op papier maar vooral of er een persoonlijke klik was. Ik denk dat ik bij Garansys pas omdat ik een gewone jongen ben, ik doe wat ik beloof.”

Wat vind je het leukste aan jouw werk als Service Manager?
“Eigenlijk heb ik een duo-rol: ik ben enerzijds ambassadeur van de klant en anderzijds ambassadeur van Garansys. Ik mag binnen de kaders kritisch zijn op onze eigen werkwijze en dat vind ik ontzettend leuk om te doen.”

Wie bewonder je?
“Het is misschien heel cliché, maar ik heb heel veel respect voor mijn ouders. Ze zijn zelfstandig ondernemer geweest en hebben bij ups en downs altijd doorgezet. Ik heb dat doorzettingsvermogen echt van ze meegekregen. Als ik me ergens in vastbijt, slaap ik niet voordat het klaar is. Soms kan ik hierin doorschieten: als er een probleem is, wil ik alle details weten, terwijl de klant daar niet altijd iets aan heeft. Ik leer steeds beter om mij alleen te focussen op wat er echt te doet.”

Wat weet bijna niemand van jou?
“Ik ben heel open, iedereen weet eigenlijk alles van mij, maar ik denk wel dat ik wat stoerder overkom dan dat ik werkelijk ben. Ik ben wel een gevoelig persoon en kan heel erg meeleven met anderen.”

Bij Garansys werken wij SPARK (Samen, met Passie, met Ambitie, Resultaatgericht en altijd Kritisch). Kun je vertellen wat jouw ambitie is binnen Garansys?
“Het is mijn ambitie om samen steeds beter te worden in wat we doen. Ik ben er van overtuigd dat je elkaar nodig hebt om succesvol te zijn, je moet goed kunnen samenwerken. Ik vind het heel belangrijk om goed naar klanten te luisteren, zodat ze zich echt gehoord voelen. Als klanten ons vertrouwen, tevreden zijn en de samenwerking willen verlengen, vind ik dat mooi. Een kers op de taart.”

Bron:      Oct 04, 2018